31 Temmuz 2017 Pazartesi

Sıradan Yaşamda Gerçek Mutluluğu Bulmak Mümkün mü ?

Yazar: OSHO
Sayfa Sayısı:193
Yayınevi: Butik




Yaptığımız her eylemden biz ve egomuz sorumludur,olayların hiç bir suçu yoktur.Geçmişte yaptığımız hatalara dönüp baktığımızda şimdi ki aklım olsa yapmazdım diyoruz.İşte bu bakış açımızdan kaynaklanıyor.O an öyle düşündük ve olaya öyle baktık. Her geçen gün, yaşadığımız olaylara dair bakış açımız genişliyor.

Kitap,özellikle iç dünyamız ve varoluş kalitemiz ile ilgili konuları ele alıyor.Kişisel anlam ve amaçlarımız doğrultusundaki arayışlarımızla ilgili önemli sorulara dair güncel açıklamalar içeriyor. 
Kitap, beş ana başlıktan oluşturulmuş,yalın, anlaşılır, akıcı bir dile sahip ve bire bir çeviri yapılmış.İçerisinde konuyla bağlantılı örnek metinler bulunuyor.Bu metinlerin de  Osho'nun canlı konuşmalarından olması en çokta etkileyen kısmı oldu.En çok Ruh Arayışı başlıklı konusu beni fazla etkiledi. Metinlerde a evet öyle dediğim çok yer var.
Puan vermek gerekirse 3/5 veriyorum.Ben severek okudum tavsiyemdir.


 Eserin orijinal adı THE JOURNEY OF BEING HUMAN dır. 


Sevgiyle Kalın😊



1 yorum:

  1. Okumuş olduğum yazarlardan birisidir ancak artık fazla dikkatimi çekmiyorlar. Nedeni ise: Bu tarz kalıplaştırılan yayınlarda kendi içinde çelişkiler barındırdığını düşünmem. Oysa yaşam hiç de öyle kalıplarla izah edilebilecek gibi değil. Her şey her an değişiyor: Nasıl aynı nehirde iki defa, aynı suyla yıkanılamayacağı gibi.

    YanıtlaSil